• MySaaS Sales, Purchase and Inventory Management Software
    Manage customers, sales, inventories
    and purchases in one unified app.
    Track customers, contacts and sales histories
    Manage stocks, transfers and adjustments
    Track vendors, purchases and item costing
  • Business Software for SMEs bg
    Business Software for SMEs.
    ขับเคลื่อนธุรกิจของคุณด้วย MySaaS
    ERP, CRM และ CMMS

โปรแกรมบริหารงานธุรกิจออนไลน์

โปรแกรมบริหารงานธุรกิจออนไลน์ เป็นโปรแกรมในรูปแบบของ Web-based application ช่วยจัดการในส่วนของงานขาย, สต็อก และงานจัดซื้อ ในรูปแบบการทำงานแบบออนไลน์ โปรแกรมทำงานแบบศูนย์รวมอย่างเป็นระบบ ข้อมูลการทำงานของทุกส่วนจะถูกเชื่อมโยงกันเป็นระบบเดียว ลดขั้นตอนการทำงานที่ซ้ำซ้อนและเสียเวลา

MySaaS OPS ทำให้ผู้บริหารมองเห็นภาพรวมการทำงานและความเป็นไปของธุรกิจ ซึ่งเป็นข้อมูลที่ช่วยในการตัดสินใจดำเนินกิจกรรมต่างๆ ทางธุรกิจต่อไป โปรแกรมมีระบบความปลอดภัยของข้อมูล อีกทั้งสามารถขยายการใช้งานโปรแกรมได้ตามขนาดขององค์กรที่เติบโตขึ้น โดยที่ไม่จำเป้นต้องซื้อโปรแกรมใหม่

MySaaS OPS ทำงานบนระบบ Cloud คุณสามารถเข้าใช้งานโปรแกรมได้ทุกที ทุกเวลา แบบ real-time โดยคุณสามารถ

  • ตรวจสอบข้อมูลลูกค้า, เบอร์ติดต่อ หรือประวัติการขายสินค้า ผ่านระบบออนไลน์
  • สามารถออกใบเสนอราคา, ส่งของหรือวางบิล ได้ทุกที ทุกเวลา
  • ระบบบริหารจัดการสต้อกสินค้า, การโอนย้ายหรือการปรับปรุงจำนวนสินค้า
  • ระบบแจ้งเตือนผ่านอีเมล์โดยตรงถึงผู้ที่เกี่ยวข้องเมื่อมีสินค้าต่ำกว่าหรือสูงกว่าสต็อก
  • ระบบรับประกันสินค้า, และจัดเก็บสินค้าแบบ Lot หรือ Serial
  • เก็บประวัติผู้ขาย, รายการสั่งซื้อและต้นทุนสินค้า
  • มี Workflow ที่ช่วยออกแบบขั้นตอนการทำงานของโปรแกรมให้ตรงตามธุรกิจของลูกค้าได้

Features

  • Single data source, providing accurate and consistent information across organization.
  • Effectively control and communicate business activities.
  • Synchronize business processes (sales, manufacturing, finance, logistics etc.) in an collaborative environment.
  • Improve efficiency, customer satisfaction and profitability.
  • Provides real-time, enterprise-wide view of the business, enabling business owner to make better decision.

MySaaS OPS สามารถทำงานเชื่อมกับโมดูลอื่นทั้ง Customer Relationship Management (CRM) และ ระบบบริหารงานซ่อมบำรุงออนไลน์ Field Service Manager (FSM) ได้แบบ real-time

Operating Software for Business

Everything you need to boost sales, step up productivity and manage all day-to-day activities

  • Sales Dashboard

    Provides real-time sales overview of your business

  • Sales Listings

    Instant access to recent sales transactions and histories

  • Cusomizable Sales Form

    Customize and print sales forms anywhere, anytime

  • Accounting Integration

    Seemless integration with Financial Module

We make IT possible.

Focus on your business with the peace of mind that your technology resources will be there when you need them. Get in touch with TechSpace today!
Call 02-381-9075.

Contact Us